2013. december 5., csütörtök

Aranyos gyerekruhák

Nem tudom, hogy a közelgő karácsony teszi, vagy egyszerre arany fun lettem, de valahogy napok óta le sem bírom venni a szemem ezekről a cuccokról, szóval gondoltam összeállítok egy aranyos listát.


Nos a szívemnek legkedvesebb darabjára a SMALLGARDEN oldalán bukkantam rá és esküszöm, ha lenne egy lány a környezetemben akire ezt az arany kabátot rá lehetne adni, már szaladnék is az üzletbe.

the BRAND - SMALLGARDEN


Aztán persze itt vannak a klasszikus alkalmi cuccok a WÓJCIK és a MILIBABY oldaláról, amiket ez az arany szín igazán ünnepivé varázsol.

WÓJCIK
Mud Pie - MILIBABY

MILIBABY

Amerikában már jó ideje nagy divat a pettiskirt és a tütü. Mostanra már itthon is rengeteg helyen lehet kapni ezeket a szoknyákat. Arany színben persze nehezebb találni de ahogy azt a képek is bizonyítják, nem lehetetlen.

Dolly - MILIBABY
Fotó : UMAMIRA

Dolly - MILIBABY

A legújabb őrület - és nem csak a gyerekeknél - a cipőre rakható szárny. Néhány szerencsésebb a H&M üzleteiben juthatott hozzá egy-egy darabhoz. A készlet sajnos hamar lefogyott és én mostanáig egyik H&M-ben sem találtam utánpótlást. Na de nem kell elkeseredni, mert a PINK LEMON FASHION elhozta nekünk a Shwings szárnyakat, melyeket hamarosan sok-sok helyen itthon is megvásárolhattok.

SHWINGS

Na és ha már a kiegészítőknél tartunk, akkor megemlíteném a hajpántokat és táskákat is. Természetesen ezeket is találtam arany színben, méghozzá a BABAMODE és a H&M oldalain.

BABAMODE

H&M

Képek : H&M, Milibaby, BabaMode, Smallgarden, Pink Lemon Fashion/Shwings, Wójcik Related Posts with Thumbnails

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése